
U još jednoj prijevari na Facebooku korisnicima/ama se obećava pomoć u iznosu od 100 KM, koju navodno dijeli UniCredit banka u Bosni i Hercegovini. Iz ove banke potvrdili su da je riječ o zlouporabi njihova identiteta.
Gotovo identičnu objavu pronašli smo i na stranici UniCredit BANK BiH, koja je objavljena 27. 10. 2022. U ovoj objavi također se tvrdi da ova banka nudi 100 KM pomoći klijenticama i klijentima bilo koje banke u BiH, dokle god imaju “otvoren račun, bankomatsku karticu, važeću osobnu iskaznicu i aktivan broj mobitela”.

U samim objavama nije precizirano na koji način korisnici/e mogu dobiti navedenu pomoć. Ipak, u komentarima na objavi od 27.10.2022. može se vidjeti da administratori/ke ove Facebook stranice korisnike/ce pozivaju da ih kontaktiraju privatnom porukom kako bi dobili/e pomoć.
Raskrinkavanje je upitom o autentičnosti navedenih objava kontaktiralo službu za odnose s javnošću UniCredit banke. Kako su u odgovoru za našu platformu naveli, riječ je o prevari:
Ovim putem Vas informišemo da je riječ o lažnoj nagradnoj igri, kao i lažnom predstavljanju s malicioznom pozadinom.
Napominjemo da UniCredit Bank d.d. nema zvanični profil na Facebook i Instagram društvenim mrežama. Na navedenim društvenim mrežama dostupan je isključivo profil UniCredit Grupe, koji se ne koristi u svrhu slanja oglasa niti komuniciranja s klijentima.
UniCredit Bank d.d. kroz kanale komunikacije redovito upozorava klijente na ovakve ili slične radnje, te skreće pozornost da svoje lične/osobne i bankovne podatke te kartice uvijek čuvaju u tajnosti i ne dijele s nepoznatim osobama kako bi spriječili zloupotrebu.
Dodatno, UniCredit Bank d.d. povjerljive informacije nikada ne traži putem SMS-a, Viber-a, niti bilo kojeg online kanala.